| Kaya Scodelario avatars 200*320 pixels | |
|
+18Diane Moon Ben Ranger Hermès Axel Oswald Winifred Godwyn Melody Blackstorm Elliot Sandman Jules Verne Balthazar Graves Aryana Cloud-Sandman Sebastian Dust Alexis E. Child Regina Mills Antropy Tiger Anatole Cassini Neil Sandman *Violette Parr Hadès Bowman 22 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Hadès Bowman « A la recherche, du Contrat Perdu ! »

« ROAD MIAM TRIP !!! »

« Préparez le château,
on arrive ! »

Autobiographie : Moi, à nu pour vous
Nombre de mots : 69666
Publication : bientôt
Co-écrit par Sasha Hale & Desmond Blake
| Conte : Hercule ϟ | Dans le monde des contes, je suis : : ☣ Hadès ☣ l'unique dieu des Enfers. ϟ

| Cadavres : 4692
 | 
________________________________________ 2015-04-16, 21:09 
|
| |
|
| |
Antropy Tiger « J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

We at a party we don't wanna be at.
Tryna talk, but we can't hear ourselves.
Read your lips, I'd rather kiss 'em right back...
YOU KNOW WHAT ?
It's kinda crazy 'cause I really don't mind
And you make it better like that

| Conte : Winnie l'ourson. | Dans le monde des contes, je suis : : Tigrou.

| Cadavres : 1640
 | 
________________________________________ 2015-11-23, 14:21 |
| ♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
'CAUSE I DON'T CARE WHEN I'M WITH YOU You know I love you, did I ever tell you? ☽ I'm at a party I don't wanna be at and I don't ever wear a suit and tie. Wonderin' if I could sneak out the back. Nobody's even lookin' me in my eyes. Then you take my hand. Finish my drink, say, "Shall we dance?" Hell, yeah. You know I love you, did I ever tell you? You make it better like that...
|
|
| |
*Violette Parr « J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

*Quelle belle bouche. STOP ! ARRETE DE PENSER*

| Conte : Les Indestructibles | Dans le monde des contes, je suis : : Violette Parr

| Cadavres : 6502
 | 
________________________________________ 2016-01-20, 19:52 |
| ♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥  i'll be there You and I must make a pact. We must bring salvation back. Where there is love. I'll be there. I'll reach out my hand to you. I'll have faith in all you do. Just call my name. And I'll be there. |
|
| |
Alexis E. Child « Allez dans la Lumière. C'est au détour d'une Ombre que nous attends le Mal. »

Tu es comme tu es... mais malgré les erreurs, tu me rends parfois la vie de maman célibataire plus douce...

Edition Octobre-Novembre 2020

| Conte : Aucun 
| Cadavres : 4060
 | 
________________________________________ 2016-02-01, 23:33 
|
| |
|
| |
Regina Mills « J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Mirror mirror on the wall, who the baddest of them all ?
| Conte : blanche neige et les sept nains | Dans le monde des contes, je suis : : la méchante reine

| Cadavres : 6259
 | 
________________________________________ 2016-03-26, 15:01 |
| ♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥  That's the thing about love It can come in the most unexpected places. + aeairiel.
|
|
| |
Regina Mills « J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Mirror mirror on the wall, who the baddest of them all ?
| Conte : blanche neige et les sept nains | Dans le monde des contes, je suis : : la méchante reine

| Cadavres : 6259
 | 
________________________________________ 2016-03-28, 17:10 |
| ♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥  That's the thing about love It can come in the most unexpected places. + aeairiel.
|
|
| |
Alexis E. Child « Allez dans la Lumière. C'est au détour d'une Ombre que nous attends le Mal. »

Tu es comme tu es... mais malgré les erreurs, tu me rends parfois la vie de maman célibataire plus douce...

| 
________________________________________ 2016-03-28, 22:28 
|
| |
|
| |

| 
________________________________________ 2016-04-06, 21:15 
|
| |
|
| |

| 
________________________________________ 2016-04-06, 21:18 
|
| Credit : Peg  |
|
| |

| |
| |
Contenu sponsorisé
 | 
________________________________________ |
| |
|
| |
|