« Pour réaliser une chose extraordinaire, commencez par la rêver.
Ensuite, réveillez-vous calmement et allez jusqu'au bout de votre rêve
sans jamais vous laisser décourager. » (Walt Disney)

-50%
Le deal à ne pas rater :
-50% Nike Jordan Air 200E
67.47 € 134.99 €
Voir le deal

Partagez

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
+10
Eloise A. St-James
Jean-Balthazar Trapp
Sen C. Ogino
Alexis E. Child
Angelika B. Beresford
Dinah Price
Wilhelmina Klein
Alastor J. Reedio
Sherlock Holmes
Vaiana de Motunui
14 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage

Athénaïs du Chestershire
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Athénaïs du Chestershire

| Conte : Alice au pays des merveilles
| Dans le monde des contes, je suis : : The Moon in the sky !

| Cadavres : 518

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 _

________________________________________ Lun 30 Mar 2020 - 14:25

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 675216545 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 242150264 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 242150264 *Envoie toute l'amour et la cocaïne possible [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 3109594688*

Ouiiiii [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 2750729395 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 2750729395 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 242150264 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 3641168666

Moi ? [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 3109594688 J'aime tout [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 3109594688 Mais toi encore plus [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 1574146564 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 1574146564 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 1690790535

♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
.
Madness is an opinion among so many others
My Lucifer is lonely ! Standing there, killing time can't commit to anything but a crime. Peter's on vacation, an open invitation. Animals, evidence, pearly gates look more like a picket fence. Once you get inside 'em got friends but can't invite them ! All the good girls go to hell ! 'Cause even God herself has enemies and once the water starts to rise and heaven's out of sight. She'll want the devil on her team !

Dinah Price

Dinah Price

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 48bc9b7a206674d84f18db5b93543e71

Doodle takes dad's scissors to her skin
And when she does relief comes setting in
While she hides the scars she's making underneath her pretty clothes
She sings: Hey baby can you bleed like me?

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 9fdf0910d703043aa13f56ab808af723

| Conte : Wonderland
| Dans le monde des contes, je suis : : Dinah, le chat d'Alice

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 419239Wonder3

| Cadavres : 788

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 _

________________________________________ Lun 30 Mar 2020 - 14:28

*redonne l'amour et garde la cocaïne* Merci [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 2852471132

Oh :tombe: Arrête tu vas me faire rougir [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 4049562214 Coquin va [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 1634017881

★ I look inside myself and see my heart is black

I look inside myself and see my heart is black, I see my red door I must have it painted black. Maybe then I'll fade away and not have to face the facts. It's not easy facing up when your whole world is black
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85223-big-egos-are-big-shie http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85474-mes-petits-rps

Angelika B. Beresford

Angelika B. Beresford

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 Phzn

"Donc on est bloquée dans un monde que tu ne maîtrise pas ? On va bien se marrer."
[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 6741

"Tu sais bien que les plus beaux chapitres de ta légende tu ne les as jamais écrit seul, n'est-ce pas Sherlock Holmes ?"

| Conte : Bernard & Bianca
| Dans le monde des contes, je suis : : Miss Bianca

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 MVyUygr

| Cadavres : 3037

________________________________________ Lun 30 Mar 2020 - 14:50

Non mais vous allez arrêtez avec cette invasion de chat... ma souris va finir par se barrer pour pas se faire bouffer ! [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 4114364782

Blague à part, j'aime bien ton choix de perso très original !

J'ai hâte de voir ce que tu vas en faire ! [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 1617451880 Bonne chance pour la rédaction de ta fiche ! [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 3864256854

Let's play a dangerous game !

Let's pretend that you don't care about me as the sun shine.
The truth will come out as we'll turn off the light.

Dinah Price

Dinah Price

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 48bc9b7a206674d84f18db5b93543e71

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 9fdf0910d703043aa13f56ab808af723

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 419239Wonder3

________________________________________ Lun 30 Mar 2020 - 14:56

Souris ? [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 3213561239 Dîner alors... [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 55182585 De toute façon les chats c'est les meilleurs [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 2852471132

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 2wfj9o

Merci beaucoup, j'espère que mon nouveau perso te plaira aussi alors [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 4049562214

I look inside myself and see my heart is black, I see my red door I must have it painted black. Maybe then I'll fade away and not have to face the facts. It's not easy facing up when your whole world is black
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85223-big-egos-are-big-shie http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85474-mes-petits-rps

Alexis E. Child
« Allez dans la Lumière.
C'est au détour d'une Ombre
que nous attends le Mal. »

Alexis E. Child

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 Ti5Qp2

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 Oflm
Tu es comme tu es... mais malgré les erreurs, tu me rends parfois la vie de maman célibataire plus douce...

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 Da6n

Edition Octobre-Novembre 2020

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 21op

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 Badge_10

| Conte : Aucun
[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 378254admin

| Cadavres : 4036

________________________________________ Lun 30 Mar 2020 - 14:57 « Allez dans la Lumière. C'est au détour d'une Ombre que nous attends le Mal. »

Décidément Emma Roberts est habituée aux anciens animaux [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 453450723 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 453450723

Mais je trouve que Dinah est un personnage super intéressant, j'ai hâte de voir ce que tu vas en faire [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 2727069659

Re bienvenue [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 1617451880

Merry Christmas to Everyone

Just hear those sleigh bells jingle-ing
Ring ting tingle-ing too
Come on, it's lovely weather
For a sleigh ride together with you

ANAPHORE
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t19802-n-oublie-pas-qui-tu-e http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t20958-once-upon-a-time-alexis-stories

Dinah Price

Dinah Price

________________________________________ Lun 30 Mar 2020 - 15:01

Je me rappelle plus qui la jouait avant [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 3213561239

Mais bon, c'est un de mes avatars préférés sur forum donc j'étais obligé [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 3109594688 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 675216545

Merci beaucoup ! [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 3047629014

Sen C. Ogino

Sen C. Ogino

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 JrJ
JE N'AI JAMAIS OUBLIÉ CE SOIR LÀ ✦
[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 Tumblr_inline_ppfbhkuLrc1s7rrlb_1280

| Conte : Le Voyage de Chihiro
| Dans le monde des contes, je suis : : Chihiro herself !

| Cadavres : 209

________________________________________ Lun 30 Mar 2020 - 16:16

re-bienvenue [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 2727069659

"覚えて..."
Je sais que la réponse est quelque part, je sais que je ne suis pas seule. Je vais les retrouver, je le sens au fond de moi. Comme un bang bang incessant. ♛ by endlesslove.

Dinah Price

Dinah Price

________________________________________ Lun 30 Mar 2020 - 16:18

Merci ! [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 3047629014

Jean-Balthazar Trapp

Jean-Balthazar Trapp

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 190826084805504092

*Laisse moi faire quelque chose pour toi pour une fois...*

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 190826084806416402

*bug...*

| Conte : L'étrange Noël de Monsieur Jack et les légendes urbaines
| Dans le monde des contes, je suis : : Le fils du Père Fouettard

| Cadavres : 686

________________________________________ Lun 30 Mar 2020 - 16:47

Oh yes la voilà [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 242150264 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 242150264 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 242150264

Et avec Emma Roberts en plus [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 920691004 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 920691004 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 920691004 C'est fou comme Solal sait bien s'entourer [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 1375884928 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 3392629739 [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 563794906

Re-bienvenue à toi [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 4049562214

tes rêves imaginaires
☾ ☾ ☾ Y'a les phrases que tu dis, les phrases de mec facile. Les phrases que j'oublie bourrée dans la nuit et ton corps qui se tord seulement pour me plaire , mais tu sais moi je mords tes rêves imaginaires. Ici tout l'monde déraille.

Dinah Price

Dinah Price

________________________________________ Lun 30 Mar 2020 - 17:37

Je reste la plus sexy [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 2852471132 Et puis bon, faut dire qu'il est pas moche Solal donc forcément ça attire [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 1634017881

Merci beaucoup [Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price - Page 2 283248815

Contenu sponsorisé

Page 2 sur 4
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant

[Terminé] Big egos are big shields for lots of empty space - Dinah Price

Disney Asylum Rpg :: ➸ Bienvenue à Storybrooke :: ♥ Présentation :: ➹ Persos validés