« Pour réaliser une chose extraordinaire, commencez par la rêver.
Ensuite, réveillez-vous calmement et allez jusqu'au bout de votre rêve
sans jamais vous laisser décourager. » (Walt Disney)

Le Deal du moment :
Cdiscount : -30€ dès 300€ ...
Voir le deal

Partagez
 

 [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
+10
Aisha d'Andros
Jean-Balthazar Trapp
Aguistin R. Marban
Loukas E. Teufel
Neil Aldrin
Dyson R. Parr
Eloise A. St-James
Gabrielle M. Sokolovitch
Alexis Rice
Melody Blackstorm
14 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5  Suivant
AuteurMessage


Jean-Balthazar Trapp
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Jean-Balthazar Trapp

| Avatar : Liam Hemsworth

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 190826084805504092

*Laisse moi faire quelque chose pour toi pour une fois...*

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 190826084806416402

*bug...*

| Conte : L'étrange Noël de Monsieur Jack et les légendes urbaines
| Dans le monde des contes, je suis : : Le fils du Père Fouettard

| Cadavres : 686



[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 _



________________________________________ 2020-04-21, 20:37

Re bienvenue [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 1617451880

Charlie [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 242150264 [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 242150264 [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 675216545 elle est si belle et si mignonne pour ce monde de brute.

Et très bon choix d'ava [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 4049562214

♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
tes rêves imaginaires
☾ ☾ ☾ Y'a les phrases que tu dis, les phrases de mec facile. Les phrases que j'oublie bourrée dans la nuit et ton corps qui se tord seulement pour me plaire , mais tu sais moi je mords tes rêves imaginaires. Ici tout l'monde déraille.


Charlie Magne
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Charlie Magne

| Avatar : Kathryn Newton

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 7630bebdbba3183ddf333f96824ee9009ab3c058

I may not be wise
And I won't save the day
But look in my eyes
And know I'll always stay
And I won't run away


[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 Black-butler-handsome

| Conte : Hazbin Hotel
| Dans le monde des contes, je suis : : Charlie !

| Cadavres : 999



[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 _



________________________________________ 2020-04-21, 21:17

Merciii [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 283248815 T'as vu comme je suis si mimi ? [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 4049562214 A côté de tous ces méchants démons [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 4114364782

Et merci pour le vava, c'est pas mon choix hehe [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 453450723 Mais je suis bien d'accord c'est un très bon choix [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 675216545

♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
★ Acting like you're somebody else, gets me frustrated ★

Why'd you have to go and make things so complicated? I see the way you're acting like you're somebody else, gets me frustrated. Life's like this you. You fall and you crawl and you break and you take what you get and you turn it into honesty, you promised me I'm never gonna find you fake it.
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85855-termine-inside-of-eve


Aisha d'Andros
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Aisha d'Andros

| Avatar : Kiana Ledé


[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 J8e7

If I could fly across this night
Faster than the speed of light
I would spread this wings of mine
Through the years and far away

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 2ce8e7714d5b582d31e1da1ef61320092e75471c



| Conte : Winxclub
| Dans le monde des contes, je suis : : Layla d'Andros, fée des fluides

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 201105074320284592

| Cadavres : 1066



[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 _



________________________________________ 2020-04-21, 22:10

Euuuh je suis désolé je suis adorable [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 2724229657 !

♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
above the clouds.
Milles Rêves en moi font de douces brûlures.
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t88461-2nd-round-layla-d-and http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t88475-liens-feeriques-d-ash http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t88476-chrono-d-aisha#1262756


Charlie Magne
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Charlie Magne

| Avatar : Kathryn Newton

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 7630bebdbba3183ddf333f96824ee9009ab3c058

I may not be wise
And I won't save the day
But look in my eyes
And know I'll always stay
And I won't run away


[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 Black-butler-handsome

| Conte : Hazbin Hotel
| Dans le monde des contes, je suis : : Charlie !

| Cadavres : 999



[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 _



________________________________________ 2020-04-21, 22:13

Oui oui bien sûr ! [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 479813545 [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 3392629739

♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
★ Acting like you're somebody else, gets me frustrated ★

Why'd you have to go and make things so complicated? I see the way you're acting like you're somebody else, gets me frustrated. Life's like this you. You fall and you crawl and you break and you take what you get and you turn it into honesty, you promised me I'm never gonna find you fake it.
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85855-termine-inside-of-eve


Charlie Magne
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Charlie Magne

| Avatar : Kathryn Newton

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 7630bebdbba3183ddf333f96824ee9009ab3c058

I may not be wise
And I won't save the day
But look in my eyes
And know I'll always stay
And I won't run away


[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 Black-butler-handsome

| Conte : Hazbin Hotel
| Dans le monde des contes, je suis : : Charlie !

| Cadavres : 999



[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 _



________________________________________ 2020-04-23, 22:55

Double Post mais fiche terminéeeee [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 3864256854

Allez Alastor viens valider ma fiche [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 675216545

♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
★ Acting like you're somebody else, gets me frustrated ★

Why'd you have to go and make things so complicated? I see the way you're acting like you're somebody else, gets me frustrated. Life's like this you. You fall and you crawl and you break and you take what you get and you turn it into honesty, you promised me I'm never gonna find you fake it.
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85855-termine-inside-of-eve


Alastor J. Reedio
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Alastor J. Reedio

| Avatar : Thomas Doherty

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 Q81c
•••
Early in the morning I still get a little bit nervous
Fightin' my anxiety constantly, I try to control it
Even when I know it's been forever I can feel the spin
Hurts when I remember, I never wanna feel it again

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 Tiy8
•••
I don't wanna lose control
Nothing I can do anymore
Tryin' every day when I hold my breath
Spinnin' out in space pressing on my chest

I dOn'T wAnNa lOSe coNtRoL

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 Ql3o
•••



| Conte : Hazbin Hotel ♦ Black Butler
| Dans le monde des contes, je suis : : Alastor ♦ Undertaker

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 210507081441584399

| Cadavres : 773



[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 _



________________________________________ 2020-04-24, 00:03

Mmmmh non, je sais pas trooop, je suis quelqu'un de très occupé tu sais comme ta mère [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 2852471132

Charlie a écrit:
"l'Happy Hotel, le premier hôtel qui réhabilite les pécheurs ! J'eus même l'occasion de faire cette annonce en chantant, au grand plaisir des autres démons. Enfin, je ne comprenais pas pourquoi mais ceux-ci n'avaient pas l'air excité à cette idée...
Peut-être le nom, pour commencer [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 1574146564 ?

Charlie a écrit:
Pendant plus d'un an, nous passâmes notre temps à monter l'hôtel qui deviendrait la meilleure idée que les Enfers avait connu !
On l'espère, on l'espère [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 332879724

Charlie a écrit:
En devenant avocate, je pourrais aider d'anciens criminels dans le chemin vers la rédemption. Alastor trouverait cela sûrement plus efficace qu'un hôtel.
Ce qu'il en avait à faire sur le moment [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 453450723

Charlie a écrit:
Cela faisait maintenant plusieurs jours que je dormais chez elle, et il était temps que je me reprenne en main.
Alastor détective sait déjà pour ton meurtre dès le premier soir où t'étais chez Gaby, c'est sûr [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 2852471132


BREFFF [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 2852471132
Non. J'aime pas [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 2852471132
T'as vu je t'imite [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 1375884928 ??

J'adooooooore cette évolution de Charlie qui promet encore de bien belles [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 332879724 ! Helsa m'intrigue je t'avoue [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 332879724 Va savoir ce qu'elle est devenue ici [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 3864256854 (ça fait plus de PVs [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 453450723)
J'aime la profondeur que tu lui donnes [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 675216545

Je valide donc pour ma part [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 3771730908

♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
DIE SURVIVE

≈ Help me being strong. I can't take it anymore...

http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85221-the-world-is-a-stage-


Charlie Magne
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Charlie Magne

| Avatar : Kathryn Newton

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 7630bebdbba3183ddf333f96824ee9009ab3c058

I may not be wise
And I won't save the day
But look in my eyes
And know I'll always stay
And I won't run away


[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 Black-butler-handsome

| Conte : Hazbin Hotel
| Dans le monde des contes, je suis : : Charlie !

| Cadavres : 999



[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 _



________________________________________ 2020-04-24, 00:12

Laisse ma mère en dehors de ça [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 2724229657
Le nom est très bien [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 3213561239 Il est vachement plus explicite que Hazbin je trouve [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 3641168666

Il en avait forcément quelque chose à faire [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 2852471132 C'est sa petite Charlie [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 4049562214

Déjà, elle est pas allée chez Gaby [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 1139808870 Enfin normalement non hihi elle ira la voir après [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 2727069659 Et deuxièmement oui il saura tout très vite à mon avis [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 453450723 Surtout avec le corps qui traîne dans la rue [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 453450723 Quelle boulette sérieux [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 4070235387

Ouiii j'ai trop envie qu'Helsa soit jouée aussi [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 242150264 Quelqu'un qui pourrait faire ressortir le pire de Charlie ce serait ultra intéressant [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 55182585 En tout cas je suis ravie que t'aimes ce que j'en fais ainsi que son évolution [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 675216545

MERCI BEAUCOUUUUUP [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 283248815 [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 283248815

♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
★ Acting like you're somebody else, gets me frustrated ★

Why'd you have to go and make things so complicated? I see the way you're acting like you're somebody else, gets me frustrated. Life's like this you. You fall and you crawl and you break and you take what you get and you turn it into honesty, you promised me I'm never gonna find you fake it.
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85855-termine-inside-of-eve


Alastor J. Reedio
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Alastor J. Reedio

| Avatar : Thomas Doherty

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 Q81c
•••
Early in the morning I still get a little bit nervous
Fightin' my anxiety constantly, I try to control it
Even when I know it's been forever I can feel the spin
Hurts when I remember, I never wanna feel it again

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 Tiy8
•••
I don't wanna lose control
Nothing I can do anymore
Tryin' every day when I hold my breath
Spinnin' out in space pressing on my chest

I dOn'T wAnNa lOSe coNtRoL

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 Ql3o
•••



| Conte : Hazbin Hotel ♦ Black Butler
| Dans le monde des contes, je suis : : Alastor ♦ Undertaker

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 210507081441584399

| Cadavres : 773



[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 _



________________________________________ 2020-04-24, 16:30

Mince j'étais persuadée que c'était Gaby [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 3392629739 [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 563794906 Bon tant pis, ça revient au même [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 2852471132 Et Alastor est prêt à en découdre de ce meurtre [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 332879724

YAY [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 242150264 Hâte de pouvoir RP avec toiiiii [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 2727069659 !!

♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
DIE SURVIVE

≈ Help me being strong. I can't take it anymore...

http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85221-the-world-is-a-stage-


Wilhelmina Klein
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Wilhelmina Klein

| Avatar : Ella Purnell

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 PracticalDimCow-size_restricted
Teach me the world ~
[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 Aj7x


| Dans le monde des contes, je suis : : une danseuse nocturne

| Cadavres : 599



[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 _



________________________________________ 2020-04-24, 18:37

*prépare un lit pour accueillir Charlie chez elle* bien ouejjjj, enfin quelqu'un d'aussi gentil que Willie dans cette ville de fous [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 1574146564

♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
hidden language of the soul
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t84912-call-me-in-the-middle http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t84977-wilhelmina-et-sa-valse-nocturne#1193629


Charlie Magne
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Charlie Magne

| Avatar : Kathryn Newton

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 7630bebdbba3183ddf333f96824ee9009ab3c058

I may not be wise
And I won't save the day
But look in my eyes
And know I'll always stay
And I won't run away


[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 Black-butler-handsome

| Conte : Hazbin Hotel
| Dans le monde des contes, je suis : : Charlie !

| Cadavres : 999



[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 _



________________________________________ 2020-04-24, 19:38

@Alastor : Moi aussi j'ai trop hâte [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 242150264 [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 242150264 ça va être trop génial [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 675216545

@Willie : merciii pour le lit nouvelle amie :collés:Oui heureusement qu'on est là pour relever le niveau quand même [Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 3213561239

♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
★ Acting like you're somebody else, gets me frustrated ★

Why'd you have to go and make things so complicated? I see the way you're acting like you're somebody else, gets me frustrated. Life's like this you. You fall and you crawl and you break and you take what you get and you turn it into honesty, you promised me I'm never gonna find you fake it.
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85855-termine-inside-of-eve


Contenu sponsorisé




[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne - Page 4 _



________________________________________

 Page 4 sur 5
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5  Suivant

[Terminé] Inside of every sinner is a shiny smile ! - Charlie Magne





Disney Asylum Rpg :: ➸ Bienvenue à Storybrooke :: ♥ Présentation :: ➹ Persos validés