« Pour réaliser une chose extraordinaire, commencez par la rêver. Ensuite, réveillez-vous calmement et allez jusqu'au bout de votre rêve sans jamais vous laisser décourager. »(Walt Disney)
Venez vous divertir et remporter des récompenses avec le jeu de la Saint Patrick ! Jusqu'au 17 mars 2021 !
J'avoue, dans tes rêves vieille peau Tu peux toujours essayer de me faire concurrence depuis la tombe étant donné que t'y mettras bientôt les pieds
♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
I don't wanna watch the world end with someone else
Falling deeper, deeper into hopeless thinking, remember when you pulled me out, wishing you would come around again. Who cares about the wrongs we've 'caused ourselves ?
Raven O'Neill
« Mangez 5 fruits et légumes par jour ! »
╰☆╮ Avatar : Amanda Tapping
Ѽ Conte(s) : Le Corbeau et le Renard Ѽ Dans le monde des contes, je suis : Le Corbeau
j'avoue, tu pensais à qui ? Un nouveau perso ? Parce que Liliann est loin de me faire de l'ombre
I don't wanna watch the world end with someone else
Falling deeper, deeper into hopeless thinking, remember when you pulled me out, wishing you would come around again. Who cares about the wrongs we've 'caused ourselves ?
Raven O'Neill
Ѽ Conte(s) : Le Corbeau et le Renard Ѽ Dans le monde des contes, je suis : Le Corbeau
I feel like an open wound
I didn't know if you'd care if I came back, I have a lot of regrets about that, Pulled the car off the road to the lookout, Could've followed my fears all the way down. And maybe I don't quite know what to say but I'm here in your doorway. I just wanted you to know that this is me trying.
Raven O'Neill
J'avoue dis mooooooooooooooooooooooooooooooooi stpppppppppppppppp Je vais te harceler sur Messenger sinon
I feel like an open wound
I didn't know if you'd care if I came back, I have a lot of regrets about that, Pulled the car off the road to the lookout, Could've followed my fears all the way down. And maybe I don't quite know what to say but I'm here in your doorway. I just wanted you to know that this is me trying.
Raven O'Neill