« Pour réaliser une chose extraordinaire, commencez par la rêver. Ensuite, réveillez-vous calmement et allez jusqu'au bout de votre rêve sans jamais vous laisser décourager. » (Walt Disney)
Comme indiqué dans le titre, ça y est, nous y sommes, le mois des partiels. Contrairement à mes années facs, ils sont étendus sur tout le mois de janvier. Par sécurité et voulant réussir ce premier semestre, je me mets en absence totale pour ce mois. Je tiens à m'excuser à mes partenaires de les faires patienter autant, mais je souhaite mettre toute les chances de mon côté !
Merci à vous de votre compréhension !
Et Bonne année à tous !
Valable pour: Cassandre De Tremaine, Mabel Pines, Gretel Fürstenberg, Marinette Dupain-Chang, Elena Atkins, Vagatha Ramirez
♥°•.¸ Once ☆ Upon ★ a ☆ Time ¸.•*´♥´*•.¸°•.¸ Disney ☆ R ♥ P ☆ G ♥
- -Only if you knew, how muchI liked you but I watch your eyes as he walks by. What a sight for sore eyes, brighter than a blue sky. He's got you mesmerizedwhile I die. Why would you ever kiss me ? I'm not even half as pretty.But you like him better. (Wish I were Alastor).
Hadès Bowman
« A la recherche, du Contrat Perdu ! »
« ROAD MIAM TRIP !!! »
« Préparez le château,
on arrive ! »
Autobiographie : Moi, à nu pour vous
Nombre de mots : 69666
Publication : bientôt Co-écrit par Sasha Hale & Desmond Blake
| Conte : Hercule ϟ | Dans le monde des contes, je suis : : ☣ Hadès ☣ l'unique dieu des Enfers. ϟ
Hermès Express Corp
La devise c'est : dans la joie et la bonne humeur, nous livrons toujours nos colis à l'heure! C'est pas si dur à retenir.
Vaiana de Motunui
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »
Rage is a quiet thing Ooh, you think that you've tamed it
But it's just lying in wait Rage, is it in our veins?
| Conte : Vaiana, la légende du bout du monde | Dans le monde des contes, je suis : : Vava, la fille du chef qui n'est pas une princesse même si elle chante et a des animaux de compagnie
I'll shake this world off my shoulders
I get up in the evenin' and I ain't got nothin' to say. I come home in the mornin'. I go to bed feelin' the same way. I ain't nothin' but tired. Man, I'm just tired and bored with myself. You can't start a fire without a spark. This gun's for hire even if we're just dancin' in the dark.
Dazai Osamu
« The weak fear happiness itself »
There’s parts of me I cannot hide
I’ve tried and tried a million times La-da-da-de-da, la-da-da-de-da, la-da-da-de-da ~
Embracin' the madness
My devils they whisper in my ear
Deafenin' me with all my fears
Welcome to my darkside
•••
| Conte : Bungou Stray Dogs | Dans le monde des contes, je suis : : Osamu Dazai
CROSS MY HEART AND HOPE TO DIE
Do you want to meet all my monsters ? Think you’re tough I know they’ll drive you bonkers. Meet 'em once and they’ll forever haunt you. There’s no heroes or villains in this place. Just shadows that dance in my headspace. Leavin' nothin' but phantoms in their wake ; .bizzle
Charlie Magne
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »
I may not be wise
And I won't save the day
But look in my eyes
And know I'll always stay
And I won't run away
| Conte : Hazbin Hotel | Dans le monde des contes, je suis : : Charlie !
Bon courage pour les partiels Je crois en toi tu vas tout défoncer !
★ Acting like you're somebody else, gets me frustrated ★
Why'd you have to go and make things so complicated? I see the way you're acting like you're somebody else, gets me frustrated. Life's like this you. You fall and you crawl and you break and you take what you get and you turn it into honesty, you promised me I'm never gonna find you fake it.